Monday 25 February 2013

Shaklee Skin Care Set


Nak kelihatan muda? Nak kulit yang flawless?  

Nah, mari saya perkenalkan Shaklee Skin Care Set  (atau ade juga yang mengenali set ni sebagai set D) yang memang "hot selling".

Kosnya tak sampai beribu dan tiada kesan sampingan yang membahayakan kesihatan. 
Tipsnya kena rajin minum air, lakukan sedikit senaman ringan setiap hari dan berdisiplin makan vitamin. 

Shaklee Skin Care Set
(mengandungi Vitamin B Complex, Vita-C & Vitamin E)


Kehebatan Set penjagaan kulit Shaklee ni adalah pada kandungan Vita-C dan Vita-E yang merupakan gabungan antioksidan yang  betul betul powerful untuk menghapuskan radikal bebas dalam tubuh. Vitamin E  pula untuk menjadikan seseorang itu nampak awet muda sebab ia menghalang perkembangan sel penuaan.
 
Gabungan vitamin-vitamin di atas berguna untuk mencegah jerawat dan melupuskan parut jerawat baru. Menjadikan wajah lebih berseri dari dalam.
Fungsi Vitamin:

Vita- E : membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida menyebabkan kulit lebih gebu.

Vita-C : membantu proses pembaikan tisu terutamanya bekas-bekas jerawat dan parut. Juga mengandungi kolagen yang membantu menguatkan sel kulit.

B-Complex : membantu dalam mengurangkan stress dan kelesuan, membantu wajah kelihatan lebih segar dan tidak kusam

Untuk anda yang masih mencari cari set untuk penjagaan kulit secara dalaman, boleh mencuba Skin Care Set Shaklee ni. Memang berbaloi dan anda memang akan puas hati.
Makluman lanjut boleh hubungi saya via email winadore7@gmail.com ataupun sms/ whatsapp 0104019178
 

 
 

No comments:

Post a Comment