Thursday 31 October 2013

CoQ Health Shaklee bukan sekadar untuk jantung yang sihat

Apa itu CoQ Health Shaklee?

CoQ Health Plus Shaklee merupakan supplemen yang  mengandungi campuran 28 miligram (mg)  (CoQ10), Vitamin E dan ekstract Teh Hijau. 

Dengan mengambil sebiji kapsul CoQ yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah serta juga kaya dengan lain-lain kebaikan.

Setiap botol mengandungi 30 kapsul lembut CoQ Health Plus. Disarankan1-2 kapsul sehari selepas makan terutama selepas makan makanan berlemak dan berminyak.

                                                                 credit pic to: www.mylittlemomo.blogspot.com
 
Kelebihan CoQ Health Plus Shaklee 
 





CoQ Health boleh membantu dalam hal-hal yang berkaitan dengan jantung kerana ia boleh meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel-sel, mencegah pembentukan darah beku dan bertindak sebagai antioksidan. Beberapa kajian menunjukkan bahawa dengan mengambil supplemen CoQ Health Shaklee, boleh membantu mencegah dan merawat penyakit berikut :

Serangan Penyakit Jantung
Satu kajian klinikal mendapati bahawa orang yang mengambil supplemen CoQ10 setiap hari dalam tempoh 3 hari selepas serangan penyakit jantung adalah kurang berisiko untuk mempunyai serangan jantung berikutnya.

Kegagalan Jantung
 CoQ Health Shaklee boleh membantu merawat kegagalan jantung apabila digabungkan dengan ubat-ubatan konvensional. Orang yang mempunyai kegagalan jantung kongestif, di mana jantung tidak dapat mengepam darah biasanya akan mempunyai tahap rendah CoQ10. Kegagalan jantung boleh menyebabkan darah terkumpul di bahagian-bahagian badan yang lain, seperti paru-paru dan kaki. Ia juga boleh menyebabkan sesak nafas. Beberapa kajian klinikal menunjukkan bahawa suplemen CoQ10 membantu mengurangkan bengkak di kaki , mengurangkan cecair di dalam paru-paru, menjadikan pernafasan lebih mudah dan meningkatkan kapasiti untuk pesakit jantung melakukan senaman.

Tekanan Darah Tinggi
Beberapa kajian klinikal yang melibatkan jumlah beberapa individu di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah. Walau bagaimanapun, ia mungkin mengambil masa 4 – 12 minggu untuk melihat apa-apa perubahan .



Ada lagi kelebihan-kelebihan CoQ Health Shaklee iaitu:
  • mengatasi masalah kekurangan tenaga (letih, lesu, fatigue)
  • sangat bagus untuk pesakit Parkinson's, Hungtington's, Alzheimer's, Fredreich's ataxia dan Loh Gehrig's Disease kerana peranan Coq10 melindungi saraf dalam badan mereka.
  • berperanan untuk melindungi kulit dari kerosakan dan banyak digunakan dalam kosmetik untuk hilang kedutan (kulit jd glowing!)
  • orang yang mengambil Statins (ubat mengurangkan kolesterol)
  • wanita yang mengambil pil perancang keluarga kerana pil tersebut dipercayai boleh blok penghasilan CoQ10 
  • untuk penurunan berat badan
  • untuk meningkatkan jumlah sperma dan meningkatkan kadar pensenyawaan bagi lelaki

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat untuk dapatkan CoQ Health Plus Shaklee? Segera hubungi saya di 0104019178
Konsultasi eksklusif dan personal berkenaan vitamin serta cara pengambilan akan dijelaskan.
email: winadore7@gmail.com

Penghantaran seluruh Malaysia, COD di kawasan MELAKA & kawasan yang berdekatan.


No comments:

Post a Comment